17 november. Vecka 8+1: hosta och blogg.

Idag har jag och Christian bestämt oss för att denna bloggen kommer att vara tillgänglig för den som vill läsa. Vi skrev om graviditeten på Alfons blogg igårkväll, och sedan dess har jag fått 16 mail, långa som korta. Jag förundras över hur mycket vi har påverkat människor, men tar det till mig, med tacksamhet. Välkomna in ni nykomlingar! Bloggen kommer att vara lösenordsskyddad, så vi kan ha lite koll på vem som läser här.

Min hosta tänker inte ge med sig; detta är andra veckan som jag går upp var och varannan timme för att hosa. Jag väcker min familj, och klockan 04 inatt så flyttade jag ner på soffan och tyckte synd om mig själv. Jag gjorde te och tände en brasa. Nu på morgonen kom Tobbe hit med tabletter mot rethosta. Tack.

Jag mår inte illa idag heller, och graviditeten känns overklig. Det känns nästan som om att jag ljuger när jag säger att jag är gravid. Nästa tisdag blir det u-ljud och det ska bli så spännande!!!

Catarina

Kommentarer
Postat av: Danijela

Hej familjen Löv
Jag blev så glad när jag läste att ni ska få ett barn till. Ni är underbara föräldrar och jag har lärt mig mycket från Er, tack för det. Lilla Alfons är säkert jätte glad uppe i himmelen.
Ni är i mina tankar varje dag. Kram från Danijela

2007-11-17 @ 13:55:59
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: Carina o Rasmus i Göteborg

Heeej! Nu är jag här! Underbart att få följa er! Och tack för min fina födelsedagspresent; att få reda på att ni är gravida hela fina familjen! Fast jag förstår ju att du står för den fysiska delen Catarina ;-) Kramar från Göteborg :-)

2007-11-18 @ 09:11:19
Postat av: Kaisa

Tack för att jag får vara med och dela eran resa...

2007-11-19 @ 08:57:24
URL: http://nolia.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Hej familjen!!! Tack för att jag får vara med denna resan :-) Underbara ni...

Stor stor kram till er alla

2007-11-23 @ 23:24:34
URL: http://grynisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0