16 november. Vecka 8+0: lagad tand, trötthet och en ny graviditetsvecka.

Jag har lagat min tand och det gick så bra att jag nästan somnade hos tadläkaren; hon har botat min skräck. Vi har haft en bra dag, men starx efter klockan 13 fick vi säga hejdå till familjen Färlesjö,  eftersom mitt trötthet blev för stark. När vi kom hem så lade vi en stor madrass på det kalla golvet framför kaminen, där vi nästan somnade alla tre (fyra, fem?). Christian kom hem och vi åt prinskorv men potatismos: gott! Det smakade som det brukar!
Jag och Alma-Lee körde ner till Alfons, tände ljus och gav honom en massa godis som han gillade. Det kändes sorgset idag. Sorgset och kallt. Vi köpte en fin stor blå blomma med glitter på till honom som vi satte i vasen.

Nu längtar jag efter en lång och skön helg, som börjar ikväll med Idol och jordnötsringar!

Catarina

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen! Roligt att det gick bra idag. Jag kom hem en halvtimme efter att ni åkt, och tyckte det var trist att jag missade er förstås.
Ha en bra helg!
Kramar!

2007-11-16 @ 20:50:48
Postat av: ditte

jag vill också längta efter en lång och skön helg, som börjar ikväll med Idol och jordnötsringar!

2007-11-16 @ 21:09:13
Postat av: Ellen

Det känns som om nästan hela vår tid som vänner har handlat om graviditet, men vi har (ännu) inte varit gravida samtidigt utan varvat rätt bra! Det ska bli roligt att följa ert lilla kryp både i och utanför magen.
Jag ser fram emot ett oväntat besök av dig! När det än blir.
stor kram
Nu måste jag ju köpa garn till sommarkoftor!

2007-11-16 @ 21:48:50
URL: http://www.avigt.nu
Postat av: gunilla i dalom

Vännen! Jättekul med bäbisen. Vad flickorna ska tycka att det är roligt. Tänker på er och gläds med er.

Puss och kram!

2007-11-17 @ 10:35:04
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0